نگاهی به یک قهرمانی

نگاهی به یک قهرمانی و چالش های پیش رو

نوشته ی فوق یک بررسی تکنیکی و فنی است راجع به شیرآلات ساختمانی قهرمان.

نگاهی به این موضوع که چرا 35 سال پیش نام قهرمان برای این برند انتخاب شد و نگاه آینده ی این تولیدی به کدام قله ها است.

آیا واژه ی قهرمان برازنده ی محصولات تولید شده بوده است یا وصله ای است نا جور؟

ما برندی هستیم که برنده متولد شدیم، برنده ماندیم و می خواهیم برنده ادامه دهیم.

شیرآلات قهرمان در بدو شکل گیری به سال1358 با یک سری تولیدات محدود و مشخص اما با کیفیت کار خود را آغاز کرد و چرخ صنعت ایرانِ تازه انقلاب کرده را به سهم خود چرخاند.

با گذر از آن روزهای سخت و طاقت فرسا چالشی دیگر بر سر پیشروی های متوالی این برند قرار گرفت؛ محصولات خارجی تنوع داشتند و تولیدات داخلی ساده حرکت می کردند.

چاره چه بود؟ اقناع کردن نیاز بازار داخلی؟ خیر، قهرمان پا را قدری فراتر نهاد، هدف تعمیم موفقیتِ داخلی به بازارهای خارجی قرار داده شد تا از این طریق پادشاهی رقابت داخلی نیز محقق گردد.

در این راه فن و هنرِ ایرانی معجونی پدید آورد که فرمول و ترکیبِ بازیِ تیم برنده بود.

قصه سرایی را رها می کنیم؛ اگر نبود حمایت شما امروزه درعرصه تولید شیرهای ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی بهترین نبودیم؛ اگر نبود اعتماد شما امروز موفق به اخذ استانداردهای بین المللی نمی شدیم؛ این پا به پا آمدنِ شما بود که ما را یاری رساند تا پنجه در پنجه ی غول های صنعتی غربی بیاندازیم و در کیفیت برای شیرآلات ساخت آلمان خط و نشان بکشیم.

شیرآلات قهرمان با افتخار اعلام می کند که امروزه در شهر گرمی اردبیل بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات ساختمانی خاورمیانه را به وجود آورده و به تبع تولیدات این مرکز هزاران هزار ایرانی در بخش تولید و توزیع در سراسر ایران مشغول به کارند.

اما افق های پیش روی گروه تولیدی قهرمان که در نگاه اول کمی بلندپروازانه به نظر می رسند با یاری شما محقق می شوند؛ قصد داریم علی رغم رکود و بعضا نزول اقتصاد کشور روند صعودی خود را ادامه داده و هم در بعد کیفی و هم کمی محصولات بهتر و متنوع تری تولید کنیم.

از پسِ این چالش ها بر خواهیم آمد اگر کنارمان باشید و همانند گذشته به ما اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس